Feltölt - Inspirál - Erőt ad

SculptU

SculptU

TESZT: Vegán amarella golyó "superfood tartalommal"

2016. október 13. - sculpt_u

Gondolom sokaknak ismerős az "esti edzés után mit együnk" kérdéskör...

Számomra például komoly kihívást jelent, hogy az késői hot jógák után ne fosszam ki a hűtőszekrényt, így keresem azt a szénhidrátdús vacsit, ami nem banános nutellás palacsinta, hanem valamilyen egészséges, de tápláló finomság (és nagyon gyorsan el tudom készíteni).

Mivel a téma gyakran felreppen forró órák után az öltözőben, múlt héten, amikor már a Marxim Hófehérke pizzájáról álmodoztam, egyik gyakorló társam megajándékozott három vegán "vacsorával".

img_5706.JPG

Az amarella golyó néven futó, nem mellesleg glutén-, tojás-, laktóz-, tartósítószer-, színezék- és szójamentes édességet már teszteltem a héten. Jómagam nem vagyok vegán, inkább az arany középút mentén haladva igyekszem egészségesen táplálkozni, vagyis mértékkel bármi beleférhet, ha megkívánom.

Visszatérve az amarella golyókra, a csomagoláson felfedeztem a "superfood tartalom" megjegyzést.

Aki esetleg nem tudná, "superfoodnak" nevezzük azokat tápanyagokban kiemelkedően gazdag élelmiszereket, amelyek tele vannak vitaminnal, ásványi anyagokkal, élelmi rosttal és antioxidánsokkal, illetve állítólag nagyon kedvezően hatnak a közérzetre, megóvják egészségünket  (a fogalom trendi mivolta ellenére szerintem sokunknak nem tiszta, miről is van szó).

img_5707.JPG

A golyócskák tartalmaznak chia magot, lenmagot, hajdinát és tökmagot, ami mind- mind Superfood tartalomnak számít.

Na de nézzük az ízét...

Többféle elkészítési mód szerepel a csomagoláson, és szerencsére mindegyik maximum 1 percet vesz igénybe. Imádnivaló:). A mikrót választottam, hogy "még komplikáltabb" legyen az elkészítés és 30 másodperc múlva már nyammogtam az alapvetően meggyes, mandulás ízvilágot idéző finomságot. Jó hír, hogy egyáltalán nem száraz és egészen érdekes az íze. Rossz hír, hogy egy teljes dobozzal meg tudtam enni. Na jó, megkínáltam vele az ellenkező nemet is, hogy legyen egy "férfias" visszajelzésem is a dologról.

" Ahhoz képest, hogy nincs benne semmi, egészen finom."

Ezt én pozitívnak értékeltem:).

Azóta utánajártam az áraknak és elérhetőségeknek:

- Bijobolt.hu :1682 Ft

- Herbahaz.hu: 1693 Ft

Szóval nem kifejezetten olcsó, de ebben a minden mentes kategóriában általában semmi sem az, mindamellet kifejezetten fincsi és nagyon laktató. A másik két doboz még várat magára, majd beszámolok!

Addig is próba cseresznye!

img_7458.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sculpt-u.blog.hu/api/trackback/id/tr7011797485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása