Feltölt - Inspirál - Erőt ad

SculptU

SculptU

Ráncosodsz? Mélyhidratálj!

2016. december 12. - sculpt_u

A bőrgyógyászom azt mondja 18 felett mindenki öreg. Csípem a nőt, de kicsit túl őszinte. :)

Szóval 18 már elmúltam, érzékeny, száraz bőrrel, "barnaságról ne is álmodj" színnel és eldöntöttem, hogy megveszem az első komolyabb hidratáló, esetleg anti-aging rezsimem.

Elmentem az Ilcsi Szépségmanufaktúrába, hogy beszerezzek némi olajat. Gondoltam minél zsírosabb az arcom, annál jobb neki. Gyorsan megállapították, hogy "mélyrétegi vízhiányos" a bőröm, amire természetesen én továbbra is olajat követeltem. A kozmetikus lányzó gyorsan belopta magát a szívembe, egy enyhén cinikus megjegyzéssel.

"Gondolom ha szomjas vagy egyből legurítasz egy kupica Vénuszt?!"

Jót kuncogtam magamon és innentől rájuk bíztam a dolgot. A következő pakkot rakták össze vízhiányos bőrre:

Radír

Szőlő őssejtes bőrmegújító peeling.

ilcsi-szolo-ossejtes-bormegujito-peelings-300-300.png

A benne található szőlőmag őrlemény kíméletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, szőlő őssejt tartalmával pedig táplálja a bőrt. Krémes és zsírosabb állaga van, és nagyon kellemes illata. Kicsit talán sok még a bőrömnek, így ritkábban használom, de alapvetően szuper termék.

8/10

Pakolás

Flavonoid extra pakolás

Isteni illat, szuper szín, szinte lenyalogatnád az arcodról olyan kellemes. Vízes állag és könnyed felvitel. Szuperül induló teszt, ám miután lemostam a pakolást nagyjából semmi sem történt. A bőröm továbbra is húzódott és az ígért vitalizáló, pezsdítő hatása sem volt érzékelhető. Persze bízom a hatóanyagokban, de a látványban nem segített sokat.

flavonoid.jpg

/Alga, Szőlő, Sárgadinnye, Ribizli, Bodzabogyó, Szójaolaj/

6/10

Szérum

Anti- Aging Hyaluron szérum

Isteni finom textúrájú (vízes és krémes egyben) zöld szérum. Az illata egészen kellemes és valóban nagyon jól hidratál. Reggel, este használom nedves bőrre. Egy üveg kb. fél évre elég és néha még a krémet is elhagyom mellette. Egyetlen hátulütője, hogy nem a legolcsóbb Ilcsi termék, de ez megéri.

ilcsi_szerum_sculptu.jpg

/Ginko, Jukka, Körömvirágolaj, Mályvamag, Zsurló/

Értékelés: 10/10

Hidratáló krém

Karotin extra habkrém

A textúra rendben, a szín is ok, illetve a túláradó répa illattal sincs baj, de a hatást tekintve valahogy úgy érzem nem szívja be a bőröm. Egy réteget képez a felszínen, amitől a világból kifutok. Mintha egy maszk lenne rajtam, pedig csak egy könnyed hidratáló... Ez a termék nem jött be.

/Berkenye, Sárgadinnye, Sárgarépa/

4/10

 

Jó hír, hogy semmilyen allergiám nem jött elő, viszont hosszútávon csak a szérumot és a radírt használom.

Jöhetnek a nevetőráncok!

zsuzsi2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sculpt-u.blog.hu/api/trackback/id/tr2712043889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása