Feltölt - Inspirál - Erőt ad

SculptU

SculptU

Olajokkal a duzzadt boka ellen.

2019. május 30. - sculpt_u

Ismerős az érzés, mikor a csizmád alig tudod levenni este annyira beledagadt a lábad? Vagy amikor 4 kilóval nehezebben szállsz le a repülőről egy hosszú út után (és nem azért mert megettél egy bálnát a fedélzeten)? Esetleg a nyári hőségben délutánra összeér a combod, elnehezedik a lábad, feszül a vádlid és a bokapántos cipődet jobb ha a kezedben viszed?

water-retention.jpg

Jómagam tinikorom óta szenvedek ezen jelenségek kombinációjától és már túl vagyok millió tökéletes vérképen, vese és szív ultrahangokon, ahol soha semmit, de semmit nem találtak. "Kisasszony ez hajlam, szedjen valami vízhajtót". Nagyon kedves köszönöm, esetleg valami konstruktívabb komment?

Ennyit az előzményekről, nézzük a megoldást. Tavaly elmentem kedvenc természetgyógyászomhoz, aki a hőtérképemet vizsgálva feltette az a mágikus kérdést, hogy "neked nem szokott vizesedni a lábad?".DE!

download.jpeg

Hosszasan ecsetelte, hogy a mozgás és masszázsok ellenére a nyirokrendszerem nincs valami jó állapotban és az egyik ágyéki nyirokcsomóm el van záródva. Én is láttam a képen, hogy teljesen más a hőmérséklete és csak úgy virít ott a fotókon. A diagnózis felállítása után kaptam egy máj- és epetisztító, nyirokkeringés élénkítő olajkombinációt, amit 2x3 hónapig szedtem. Májusban kezdtem, egész nyáron egyszer sem voltak vizesedéssel kapcsolatos gondjaim. Az év végi vérképemben pedig a jó koleszterin értékem olyan magas volt (miközben az összkoleszterin határérték alatt maradt), hogy a doki azt mondta, ilyet még nem látott. 

Küldöm a receptet, de azt vegyétek figyelembe, hogy személyre szabott, így mindenképpen konzuláljatok egy természetgyógyásszal.

Lenmagolaj 100 ml

Sáfrányos szeklice olaj 100 ml

Csalánmag olaj 100 ml

Feketebors olaj 50 ml

Kapormag olaj 50 ml

Sárgbarackmag olaj 100 ml

A reggeleket egy teáskanál olajkeverékkel indítottam egy kis erjesztett papayával karöltve. A kúrát  csalán cseppekkel és kisvirágú füzike cseppekkel egészítettem ki.

Az elején elképzelhető, hogy néha gyorsabban kell wc-re rohannod mint előtte, de ez pár nap alatt megszűnik. Utána jöhet egy kicsit pattanásosabb időszak (nálam ez kb 3 hétig tartott és cinkkel tompíthatod), de mindezen apró kellemetlenségek ellenére nagyon megéri.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sculpt-u.blog.hu/api/trackback/id/tr4514870666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása